onsdag 12 maj 2010

jobb, jobb och jobb

Idag lämnade jag Alice kl 9 i skolan! De skulle dit idag med och så skulle de få äta i matsalen.
Ella var hemma med Matilda som kände sig hängig (ont i halsen) och var hemma idag. Perfekt för mig som hade så mycket att göra. Dessutom hade jag en klipptid 09.30. Så jag började morgonen med lite lyx sedan var det hårt arbete som väntade. Jag har hur mycket som helst att göra men jag gick hem kl 16. Kanske fixar lite imorgon annars får jag göra det på söndag.

Alice fyller ju år på tisdag och jag börjar få lite panik. Vad ska vi ge till henne?? Hon har ju så mycket saker... Får ta en sväng på stan imorgon och kolla lite. Man får ju inte så bra svar av henne heller. Magnus ska jobba imorgon. Han ska köra moppe 8-17. Idag har han jobbat 07.30-19.30. Och så lite jobb på fredag, men efter det drar vi till Helsingfors. Ska bli så kul!

Själv har jag tvättat och tvättat och tvättat. Imorgon blir det mera tvätt. Har städat det mesta så man kan säga att helgen kan snart...
Ella tror jag är frisk nu, Alice kändes lite varm nu på kvällen. Själv börjar jag få ont i halsen men det går nog över hoppas jag. Lite sömn så....framför allt skönhetssömn skulle jag behöva. God natt!

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar