onsdag 19 maj 2010

Dåligt samvete..

Fick lite dåligt samvete imorse så jag gav tjejerna lite sovmorgon. Jag väckte dem kl 08.15. Ella har ju ögoninflamamtion och var riktigt svullen i ögat igår. Så hon fick en mjukstart, hon har ju så svårt att få upp ögonen nu. Men det såg mycket bättre ut och jag fick äntligen se hennes vackra ögon igen:).
Alice lämnade jag på dagis och Ella fick vara hos farmor. Känns jättehemskt att inte kunna vara hemma med tjejerna när de är dåliga. Men det är så mycket på jobbet nu och jag kan inte lämna Magnus med allt när han har fullt upp med körning hela dagarna. Efter dagis förslog jag att skulle spela spel. Men tjejerna ville vara ute och leka med vattenpistoler. Så jag fixade köket, lagade mat, tvättade och städade tjejernas rum. Men på fredag är jag ledig och då blir det mys! ♥

Efter middagen var vi ute allihop. Jag rensade ogräs och snyggade till hallonbuskarna. Magnus klippte gräset för första gången i år. Det har blivit så grönt och fint ute.



Tjejerna lekte med draken och var mest i vägen när Magnus sprang runt med gräsklipparen.





KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar