torsdag 13 maj 2010

Regnet det bara öser ner...

Fy vad det regnar idag. Inte för att det gjort mig så mycket, har mest varit inne och tvättat och städat. Har börjat packa lite inför morgondagens trip till Helsingfors.
Men min stackars älskling har jobbat hela dagen 8-17 och det har verkligen ösregnat hela dagen. Han har ju kört moppe så han blev ju rätt blöt. Men det finns inget dåligt väder...eller vad det nu heter...;)
När han kom hem åkte jag till jobbet och fixade lite. Känns bättre att åka iväg och veta att allt är klart inför måndagen än att man måste åka dit på söndagkväll.

Börjar känna mig förkyld så det är nog bäst att jag sover lite nu så jag är pigg imorgon för då ska jag upp tidigt. Jag måste ju packa till 4 personer. Magnus ska jobba till 12. Så när han kommer hem så drar vi mot Stockholm. Båten går kl 17.
Men det ska bli så kul att träffa mamma, pappa, Marie och hennes Bobby som vi inte har träffat. Hela gänget är samlat och ska äta god mat och bara umgås! Jag chattade precis med henne och hon skulle åka och hämta honom på Arlanda nu.

Naglarna är fixade, har till och med målat barnens. Håret har jag färgat. Det såg så tråkigt ut fast jag har klippt mig. Det blev en brun ton bara men nu ser det fräschare ut. Håret känns så kort nu, har klippt ca 10cm. (Så nu förstår jag hur du känner Elenor).

Det ska tydligen bli jättefint väder i Helsingfors och det ser vi fram emot!

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar