fredag 28 maj 2010

Trötter!

Ledig idag men Magnus tyckte nog att jag skulle vakna samtidigt som honom. Han hade väckning kl 07.00. Fast jag kollar ju på TV halva nätterna så det här är väl hans straff till mig...
Jag är så trött och borde kanske sova mer. Men idag slog det mig att jag är trött på att det ringer hela tiden. Jag har ju jobbtelefonen överkopplad till min mobil och den ringer hela tiden. Men idag orkade jag knappt svara... det har ringt i den ständigt nu i typ 2 månader.

Alice och Ella sov till kl 09.00. Då hörde jag små tjejer som låg och småpratade på sitt rum (de delar ju). Och vips så var de i badrummet och skulle gå på toa. Skönt att de klara sånt där själva nu. Ingen som kissat på sig på evigheter...peppar peppar. Jag låg i min säng och kollade på morgon TV, och tjejerna kom in till mig och kröp ner. Så mysigt!!

Vi tog det verkligen lugnt idag. Åt en rejäl frukost och åkte sedan iväg på en shoppingrunda. Kom hem med en jag massa krukor som jag ska plantera blommor i. Måste bara köpa dem. Vet inte om de klarar nätterna så jag vågar inte riktigt än. Panseerna som jag har köpt fixar ju det. Köpte massa frön också och blir det bra väder imorgon ska vi plantera.

Verkligen superhärlig kväll, satt ute en stund med våra grannar och bara njöt av den härliga solen.

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar