torsdag 20 maj 2010

Äntligen!

Först och främst, tack snälla Farmor för att du tagit hand om Ella den här veckan. Men jag tror ni har haft det rätt mysigt. Ella hade ju sån tur att det var ponnyridning vid Citygross när ni var där idag. Det var inte många som ville rida så hon fick rida massor.

Själv har jag fått massor med gjort den här veckan. Alla problem är lösta och vi har fått in en till lärare som ska jobba 50%. Vi får se hur länge det blir. Minst 3 veckor i alla fall. Magnus har lagat/tvättat och servat mopparna idag. Han kom hem vid 21-tiden.

Idag har det verkligen varit varmt men när jag var på väg hem från jobbet så var himlen alldeles svart. Och det kom en rejäl skur på kvällen och det har åskat och blixtrat. Men...det gör inget för jag känner mig nöjd och kan sova gott nu när jag har koll på allt på jobbet.

Efter maten gjorde jag mig en kopp te och la mig i hammocken och läste och lyssnade på regnet som smattrade på taket...

Imorgon fredag, äntligen!!

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar