måndag 24 maj 2010

Idag var dagis stängt och tjejerna har varit hos farmor. Men Alice har varit lite hängig idag så vi får de om hon får vara hemma imorgon. Ella mår bra nu i alla fall.

Själv har jag jobbat som en galning, handledarutbildning ikväll så det skulle fixas + moppekurs som drar igång imorgon. Upptäckte att alkolåset på en av bilarna behövde service inom 2 dagar. Så jag ringde dit och fick komma direkt och då var kl 15.30. Tack och lov så löste det sig, behöver alla bilarna nu. Lina fick hämta tjejerna hos farmor (bra att hon har körkort nu) och sedan hem och laga mat. Magnus körde moppe till 19.30. Men efter maten åkte jag till jobbet igen och var hemma strax före kl 21. Puh helt slut nu... lite skönhetssömn skulle inte skada.

För er som undrar om jag hittade bilnyckeln i tvättmaskinen kan jag säga att jag gjorde det + hans plånbok! japp... men man kan ju inte lägga kläder i en hög vid tvättmaskinen utan att tömma fickorna. Det är väl inte mitt jobb?! eller..

Sov gott nu, det ska jag göra!

KRAM!

2 kommentarer:

  1. Gud va mycket ni har o göra.

    SvaraRadera
  2. jo jag vet, tur att det är helg snart! Då tänker jag inte jobba..

    SvaraRadera