söndag 21 februari 2010

Bad och Bio!

Fy vad det har snöat! Inte för att jag har skottat något (så för mig är det ju inte så jobbigt, men jag är trött på snön) men Magnus skottar ju flera gånger per dag. Det var ju så mycket snö på altantaket att vi trodde det skulle braka snart. Men efter frukost gick Magnus ut och tog tag i det.







Men vad ska man hitta på när det snöar och är svinkallt ute?! Jo vi bestämde att vi skulle åka och bada. Alice köpte en baddräkt i fredags. Hon ville ha den till simskolan. Fast hon vill sluta för hon gillar inte att de måste dyka. Gillar inte att bada på helgerna egentligen för det är så mycket folk då. Men vi åkte dit och hade hur kul som helst. Magnus var ju med idag också så då kunde vi ta ett barn var. Ella ville byta om med pappa och Alice med mamma. Alice ville vara i stora bassängen och det vill ju inte Ella. Så det var helt perfekt att han följde med.
Alice hoppade från 1:ans trampolin! Inte ens jag vågar det...haha... Hon ville ju självklart att Magnus skulle ta emot henne, men hon hoppade i alla fall.

Efter det åkte vi hem och åt lunch. Och sedan iväg på Bio. Vi såg Prinsessan och grodan. Vet inte om de kanske var lite små för att se den. Men de satt i alla fall still och orkade se hela. Den var ju typ 1,5 timme lång. En härlig kärlekshistoria, men lite läskig ibland om man är liten...

Jag har haft en mycket trevlig och intensiv helg. Har hunnit med lite tvätt också. Känner mig redo för en ny vecka! Naglarna är målade, det blir chockrosa den här veckan!
Hoppas ni mår bra! och att ni får en bra vecka!

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar