fredag 26 februari 2010

Kalasdax!

Åååååh vad skönt med sovmorgon. Sov till kl 9 idag. Ella fick jag väcka. Alice satt vid datorn. Övriga gänget hade åkt till jobb/skolan typ kl 07.45.

Men idag hade jag mycket att göra. Lina fyller ju 18år på tisdag. Men eftersom hon är fullbokad hela helgen och sticker till Sälen på måndag med kompis så firade vi henne idag.

Jag började morgonen med att baka en Holländsk chokladtårta.



Sedan var det storstädning som gällde. Som himlans tråkigt. Men jag blev glad när min kära man kom hem tidigt från jobbet idag och lagade lunch.

Gästerna (farmor, farfar och faster Maria) kom vid 17-tiden. Vi började med lite bubbel och laxsnittar. Under tiden hade vi presentöppning. Av oss fick hon pengar och så köpte jag ett presentkort så hon kan fixa naglarna.





Linas fina Marcus var också med.



Alice och Ella hade slagit in lite paket som de hade gjort.









Till middag blev det fläskfilé med potatisgratäng och sallad. Jag var så hungrig så jag glömde ta kort på det.

Tjejerna hade disco på sitt rum!



Till efterrätt blev det chokladtårta och chokladmousse. Tror alla blev mätta! Vi hade en mycket trevlig kväll. Jag tror Lina är nöjd.





Vackra tulpaner från Maria.



Lina skulle iväg och spela bowling senare på kvällen.
Hoppas du vann!

Trevlig helg! KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar