torsdag 18 februari 2010

Helg igen!

Vaknade med huvudvärk. Kallt ute men en härlig sol och det får en ju på bra humör. När är vi skulle åka till dagis idag så var det ett par minuter kvar på tvättmaskinen. Eftersom jag inte tycker om att komma sent så åkte jag och lämnade tjejerna och åkte sedan hem igen för att hänga tvätt. Jag ringde Magnus och fick då redan på att en elev var sjuk och då hade jag ju inte så bråttom till jobbet. Så jag passade på att storstäda hemma. Skönt att slippa det efter jobbet eller imorgon när man är ledig. Kom till jobbet strax före kl 11.00. Lycklig eftersom hemmet var kliniskt rent!

Idag har jag pysslat med bokföringen på jobbet. Och allt stämmer, jag är bäst helt enkelt!!

Efter jobbet hämtade jag tjejerna. De ville ha pannkaka idag och så fick det bli. Jag gjorde en champinjonröra till mig. Det blir ju lite mer matigt då tycker jag.

Ja eftersom allt redan var gjort så kunde jag ha en slapparkväll. De andra barnen har åkt till sin mamma. Själv unnade jag mig ett glas rött! Trevlig helg!

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar