fredag 12 februari 2010

Simhallen med tjejerna!

Vaknade av en irriterad man. Han hade tydligen sovit jättedåligt inatt. Jag var ju ledig idag och kunde ju sova hur länge jag ville. Men jag fick dåligt samvete och kunde inte somna om. Typiskt att vakna kl 07.00 när man är ledig. Ella kom in strax efter 08.00 och det första hon sa var att idag ska vi åka och bada. Det var det första Alice sa också. Vi var lite sega att komma iväg, eller rättare sagt jag var det. Jag skulle bara... solen sken ju så fint idag och då ser man ju all smuts inne. Jag var bara tvungen att dammsuga lite.
Det var hur mysigt som helst att bada. Ella tränade på att doppa huvudet. Det gick nästan, åtminstone ansiktet. Vi simmade i stora bassängen också. Lite läskigt att bada själv med två små tjejer där. Men det gick bra.







Sedan duschade vi och bastade. Vi hade med oss lite fika (det är nästan det viktigaste för tjejerna). Under tiden som jag gjorde mig iordning så lekte tjejerna kurragömma i skåpen. Det var väldigt lugnt där idag, vi var nästan själva.



Sedan blev det lite McD och sedan åkte vi hem och slappade. Senare på eftermiddagen åkte jag och tjejerna till ICA Maxi och handlade. Tycker egentligen inte om att handla fredag eftermiddag. Det var galet mycket folk. Höll på att bli tokig, och som pricket över i:et fick jag en avstämning just idag. Men jag klarade det galant tack och lov!

Linas Marcus åt middag med oss idag och det är ju alltid trevligt. Senare kom hans två kompisar hit och kollade på TV med oss. Alltd trevligt att typ 20-åriga killar vill sitta hemma en fredagskväll och kolla Let´s Dance med oss... Men de är verkligen hur trevliga som helst!

Igår fick jag ett sms av min kära vän Katri som flyttat till Dublin. Skönt och höra att du mår bra. Hoppas du fixar internet snart! KRAM!

Trevlig helg! KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar