onsdag 24 februari 2010

Lämanade tjejerna vid 9-tiden. Det var nästan -24 grader och Alice skulle åka skridskor idag. Men så blev det ju inte självklart. Tycker det är bra att de hittar på saker att göra ute på dagis, men inte om det är så här kallt ute.

Själv har jag nog fått ordning på internetbokningen idag. Har i alla fall öppnat upp den. Så det blir lite spännande på jobbet imorgon.

Åkte till Clas Ohlson idag för jag skulle köpa en filofax. Men det hade de inte. Men jag kom därifån med en hel del andra saker. Köpte lite smått och gott. Lite bra ha saker till köket, krokar till badrummet mm. Det är nog min nya favvoaffär. Gud vad mycket saker de har och typ gratis!

Efter jobbet åkte jag och köpte en toarullehållare och så satte jag upp krokarna. Så snart är badrummet klart. Tar lite bilder en annan dag.

Har även börjat planera inför Linas 18-års dags firande. Hon fyller på tisadg, men vi ska fira henne nu på fredag! Och så har hon körprov bokat nästa fredag!

Härligt att Sverige kunde ta guld idag fast jag tittade!!

God natt! KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar