torsdag 4 februari 2010

KRAM!

Inatt klagade Alice att hon hade ont i örat. Men hon vägrar ju ta panodil/alvedon, så då fick hon väl ha ont då. Jag tror inte det är öroninflammation.
Men mamma och pappa var trötta och ville ovs (lite taskigt) men hon somnade om.
Hon klagade fortfarande på morgonen men ville inte ta medicin. Försökte locka med att hon ska på kalas på lördag och då måste man ju vara frisk. Vi skulle ju åka till stan och köpa presenter och tydligen en dansdräkt som hon har sett på stan och hemskt gärna vill köpa. Ja vi får väl se hur hon mår när jag kommer hem. Magnus är hemma idag med.

Jag fick i alla fall stora kramar av tjejerna när jag åkte till jobbet. De sprang till ytterdörren. Mina fina älsklingar. Vi får kramas mera när jag kommer hem! Nu ska jag jobba lite...

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar