fredag 5 februari 2010

TGIF!

Eftersom jag hade en semledejt på jobbet kl 10.00 så var jag där då! Stökade undan lite på jobbet och sedan åkte jag hem. Mamma och pappa skulle komma hem till oss idag. Det var evigheter sedan de var hos oss. De var här redan 12.30, mamma har ju slutat jobba nu så nu kan de ju åka fredag morgon istället för fredag kväll.

Efter lunchen åkte jag och Magnus på en liten shoppingtur. När man äntligen får lite barnvakt så är det rätt skönt att komma hemifrån tillsammans en stund. Det spelar egentligen ingen roll vad man gör, bara härligt att få vara bara vi två. Alice och Ella var hemma med mormor och morfar.

Ella hjälpte mig att laga middag ikväll. Till förrätt blev det Toast skagen och huvudrätt Flygande Jakob.







Ville fira och gratta min mamma som slutat jobba nu + att min pappa hjälpt oss att fixa vår dator och fört över alla DV-filmer till DVD. Tack för hjälpen pappa!

Pratade med min syster Marie idag. Hade ju varit kul om hon hade varit här med, men vi ses i Stockholm om en månad. Måste boka en resa till dig också. Det var ju snart 1 år sedan jag var där, gud var tiden går.

När jag var på väg hem från jobbet så kom det naturligtvis ett tåg och jag var tvungen att vänta. Men jag blev glad när jag såg vilken bil det var som stod framför. Det var ju övningsbilen som jag och Magnus körde i. Där kärleken uppstod. Volvo S40 regnr RSX 525...

Trevlig helg!

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar