onsdag 3 februari 2010

Mamma är bäst!?

Idag har jag fixat med bokföringen. Så nu är januari avstämt och klart. Det tar tid när man inte kan det så bra. Vi höll väl på i säkert 2 timmar. Erik (Magnus pappa) hjälpte mig. Så nu är det bara att ladda för februari.

Magnus var hemma med tjejerna idag. Och vi har bestämt att han ska vara hemma resten av veckan. Men jag tror han tycker det är lite jobbigt... jaja så kan det vara ibland. Jag är ju så van eftersom jag nästan alltid har tjejerna med mig eller är med dem hela tiden. Så självklart hade jag längtat efter tjejerna och hoppades att de skulle komma springandes sådär som de brukar göra när pappa kommer hem. Men inte då. De satt och kollade på TV och tittade inte ens åt mitt håll när jag kom hem...snyft! Men jag vet ju att mamma är bäst...haha..

Efter maten tog Magnus fram motorcykeln och åkte lite i skogen med Magnus E. Kul att han kommer igång lite med träningen(det behöver han).

Till helgen kommer mamma och pappa på besök. Det var verkligen jättelänge sedan de var här. Hoppas inte ovädret kommer hit. Vi har klarat oss bra här idag, men nu snöar det visst lite.

Snart beauty sleep! KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar