lördag 27 februari 2010

Ville ha sovmorgon idag men Alice ville gå upp kl 8. Och kl 9 hade hon fixat frukost.
Jag fixade lite med bokföringen och efter det åkte jag och handlade mat till kvällen. Egentligen borde ju min man kunna fixa det eftersom jag ska till stallet med Ella. Men snäll som jag är så fixar jag ju det mesta typ jämt. Köpte glass, maränger mm till barnen och räkor till oss. Men det fick jag äta själv eftersom han valde glass istället. Ingen ide att gör sig till...

Matilda ville följa med till stallet idag. Tur för mig för Ella fick en ny häst idag. Han har bara varit där i en vecka. Men han var jättego. Mozart heter han.





Men först gjorde vi klart våra käpphästar. Jag kallar våran för Billy för han ser ut som en Rockabilly.



Idag fick Ella äntligen sitt märke som hon tog i december. Gula hästen.



När vi kom hem hade Alice sin kompis Gustav hemma. De hade varit ute och åkt i backen. Sedan ringde Marcus och han kom också hit. Lite körigt med alla killar.



Nu ikväll har vi kollat melodifestivalen. Nu blir det nog ett glas vitt och relaxa lite. Imorgon har jag lovat Åsa att vi ska åka längd. Undrar hur det kommer att gå?

KRAM!

1 kommentar:

  1. Monica att åka längd.Kolla Kalla!
    Det har jag gjort.
    Hälsningar pappa

    SvaraRadera