söndag 28 februari 2010

Längdåkning!

Jag och Åsa hade ju bestämt att vi skulle åka längdskidor idag.
Hur man nu kan komma på något så knäppt. Men kul var det i alla fall... fast mest jobbigt när jag tänker efter. Men jag hade för mycket kläder på mig. Men vi har i alla fall bestämt att vi ska åka en sväng till idag. Vi har åkt 4km så det blir 4 till. Men nu har jag lämnat in mina skidor till Tomas så han kan valla dem eller nåt. Han dog nog när han såg mina juniorskidor. Kanske ska ta Magnus istället? Man är ju inget proffs och inte så noga heller. Det duger till mig.



Åsa kämpar på!



Äntligen i mål!



Nu ska jag ladda inför nästa tur genom att hänga tvätt, bädda rent i Ellas säng och lite annat smått och gott som ska fixas här här hemma!

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar