måndag 1 februari 2010

VAB idag igen!

Idag har det inte hänt mycket. Hade sovmorgon till kl 10.00. Superskönt. Ella vaknade bara 2 gånger i natt. Eller natt och natt, sista gången var vid 8-tiden. Men då somnade vi om båda två. Jag lider med henne stackarn. Man ser hur hon verkligen inte vill hosta "skälla". Ont i halsen har hon också.

På måndagar är det ju helt omöjligt att få tag på Vårdcentralen. På BVC tyckte de att jag skulle ringa Sjukvårdsupplysningen. Förstod inte riktigt varför. Har i alla fall inte fått någon tid hos någon läkare. Blir hon sämre får jag väl åka till akuten, blir hon bättre så är ju det bara bra! Eller så får jag väl ringa Vårdcentralen imorgon. Men jag hoppas på en god natt med massor av sömn.

Jag har varit på simskola med Alice också. Hon blir bättre och bättre. Tycker hon är modig som hoppar i stora bassängen för hon är väldigt försiktig av sig.

Vi blir hemma en dag till i alla fall. Jag är hemma på förmiddagen och Magnus på eftermiddagen.

Nu ska jag ta en kopp te och krypa ner under täcket!

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar