torsdag 4 februari 2010

Snö, snö och mera snö!

Fy vad det har snöat idag. Jag vet inte hur många gånger Magnus har skottat idag. Han hade i alla fall inte gjort det jag bad honom. Han var ju hemma med tjejerna idag. Men, men man kan väl kanske inte begära för mycket av sin man... Han hade ju gjort en massa andra saker.

Trodde jag skulle få en superlugn dag på jobbet idag. Men det tar lite tid med bokföringen. Men det känns skönt att jag är i fas. Trodde inte att någon skulle våga sig ut idag och komma in på Trafikskolan och boka lektioner, men där hade jag fel. Mer än vad det brukar vara på en torsdag i alla fall.

När jag kom hem var maten klar. Ella hade hjälpt pappa att göra köttbullar. Efter maten var det storstädning som gällde. Men nu kan helgen nästan börja. Jag ska jobba ett par timmar imorgon. kl 10.00 har jag dejt med Lasse och Maria på jobbet, vi ska äta veckans semla!

KRAM!

2 kommentarer:

  1. Menar du att det är bara har blivit 1 st semla denna vecka?

    SvaraRadera
  2. japp! men veckan är inte slut än...

    SvaraRadera