tisdag 9 februari 2010

Nu räcker det med snö!

Idag har det snöat igen, nu räcker med snö tycker jag. Ella är nästan gråtfärdig varje morgon när hon ska ta på sig alla vinterkläder. Hon vill ha sommar nu!
Idag när jag lämnade tjejerna var alla barnen ute och åkte madrass. Såg så härligt och kul ut så jag var tvungen att ta några bilder.





Fröken Elenor hade lika kul som barnen, eller roligare?!





Idag är det ju tisdag och då ska ju tjejerna på dans. Alice har ju längtat så eftersom hon köpt nya danskläder. De är ju för söta alla små tjejer som dansar, ja för det är bara tjejer.







Själv har jag fått en ny dator på jobbet. Tror Magnus har fixat det mesta med den, det är väl lite dokument och ett gammalt bokningssystem som ska läggas in. Vi ska även börja med internetbokning (våra elever ska kunna boka sina körtider på nätet). Det kommer bli smidigt, men kanske lite krångligt till en början. Jag tycker det är jobbigt att ta tag i nya saker.....har ingen lust just nu...

KRAM!

2 kommentarer:

  1. Ha ha! Härliga bilder! Jo minsann har fröken minst lika kul som barnen!!
    Fina dansbilder! Alice brukar ha "dans-samling" på förskolan ibland!

    SvaraRadera
  2. Men det är ju kul att leka i snön!!Det kommer fler bilder lkväll...

    SvaraRadera