tisdag 2 februari 2010

Ella hade...

...feber imorse, men hon hade tack och lov ingen krupphosta inatt. Fast hon är fortfarande lite hostig.
Magnus jobbade på morgonen och sedan åkte jag ner. Sedan åkte han till jobbet igen för han skulle ha Handledarutbildning mellan 17.30-20.30. Jag skulle ju på dans med Alice. Lina och de andra barnen + Linas kompis Emelie var hemma och passade Ella och lagade mat. Magnus hade lovat att han skulle handla frukost/mat efter jobbet. Så för mig blev det en riktigt skön kväll. Satt och kollade på när Alice dansade och efter det åkte vi hem till ett dukat bord. Precis vad man behöver ibland.

Tycker rådjuren som springer runt hos oss är otacksamma! De smyger ju runt här ute varje kväll/natt eftersom Magnus matar dem. De brukar stå utanför vårat sovrumsfönster och äta i blomrabatten där. Så bara för att vara snäll så la jag ut mina gamla tulpaner. Men de dög absolut inte...

Alice ville gå ut idag. Men eftersom Ella var hängig så gick ju inte det. Men hon klädde på sig och gick ut en stund själv.





Ella satt och kollade i fönstret.



Nej nu är det snart natti natti. Men först måste jag nog byta nagellack... som vanligt.

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar