söndag 28 februari 2010

Helt slut! Även OS!

Helt slut efter all skidåkning idag. Var ute i spåret 2 ggr. Mysigt med lite kvällsåkning. Vet inte om skidåkning är min grej. Det enda jag vet är att jag måste börja träna.



När jag kom fick jag lite soppa och så bjöds det på gravad lax. Det är ju så gott. Och så har jag druckit massor med vatten.

Tjejerna har lekt och bråkat med varandra en hel del idag. Syskonkärlek? Direkt efter frukost ville de ta fram bilbanan. Magnus fick lov att sätta ihop den och så körde de på ett tag. Men tröttnade ganska fort.





De har pysslat lite också. Idag med glitterlim som vi hade överallt sen....jaja...



Själv har jag nu duschat och helrenoverat mig själv. Filat fötterna, rakat benen, hårinpackning. Nu återstår det bara att måla naglarna. Det blir nog lila den här veckan!

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar