onsdag 17 februari 2010

Skutuddsloppet!

Igår när det var skidor på TV var jag måttligt intresserad. Magnus kollade och jag förstod att något stort höll på att hända norrmannen (för det är vad jag trodde att han kom ifrån Ferry). Det var först när han kom i mål som jag förstod att Sverige tagit guld.....ooops! jaja..

Idag hade tjejerna sin årliga "Skidtävling" på förskolan Skutudden.
Självklart var jag på plats och kollade!







Man måste böja på knäna när det är nedförsbacke.



Alice och Ella tyckte det var jättekul och jag fick nästan be de sluta åka. De var bland de sista i spåret.
De var så duktiga alla små barnen och fröknarna med som fixat det här.

Efter loppet var det prisutdelning.





Sedan var det dags för lunch. Det blev grillad korv med bröd.



Vilken härlig förmiddag! Jag åkte till jobbet med ett leende på läpparna!



Till middag ville Lina laga Spagetti Carbonara och det är klart hon fick det. Så jag slapp laga mat idag med. Alice hade följt med Marcus hem så det var bara Ella som skulle hämtas på dagis. Ella ville att vi skulle spela spel och det hade jag ju tid med idag. Hon sa: "om du vinner ska du få en bamsekram". Lyckliga jag som vann!

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar