lördag 6 februari 2010

Nu drar melodifestivalen igång..

Jag är så glad att de lyckats rädda mina bilder som jag sparat sedan typ 1 1/2 år tillbaka. De låg i den andra datorn som har kraschat. Är så himla glad nu!!

På förmiddagen var Magnus och min pappa ute på isen. Det är vinterdagar på Runn i Falun. De skulle kolla på "motordrivna" sparkar eller nåt sånt...
Själv var jag hemma och pysslade lite med tjejerna. Alice skulle på kalas idag. Tror det är tredje helgen på raken som det är kalas för tjejerna. Men Ella skulle ju rida idag så hon fick hoppa över kalaset idag.
Mormor följde med oss till stallet. Tror hon blev impad av mina kunskaper, haha...

När vi kom hem höll Magnus på med maten. Idag blev det stek med potatisgratäng.



Efterrätt skulle vi inte ha idag. Men vi ångrade oss och slängde ihop en äppelpaj som vi mumsade på när vi kollade på Melodifestivalen.
Vet inte riktigt vad jag tyckte om det. Det enda jag vet är att jag kommer att följa det!! Det hör ju liksom till på nåt sätt.

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar