måndag 21 december 2009

Alice har en lös tand!

Måndag igen, fast det känns som det är torsdag eftersom jag är ledig imorgon. Jag hann inte riktigt med allt idag på jobbet, men det får jag fixa i mellandagarna. Vi kommer ha stängt en hel del men det finns alltid saker och fixa.

Imorgon ska vi åka till mamma och pappa så vi har förberett en hel del inför julafton när vi kommer hem. Imorgon bitti ska jag bla duka, men det ser jag fram emot.
Idag fick jag för mig att jag skulle göra pannbiff till middag... det hade jag ju verkligen tid med. Men gott blev det i alla fall. Tjejerna var på pysselhumör när de kom hem från dagis. De tog fram pärlplattorna. Att de bara orkar. Sedan lyssnade de på Rolandz...haha han är ju för skön Robert Gustafsson.



Hela kvällen har Alice vickat på en tand som är lös. Det är i mitten nere. Hon har pratat det länge nu och sagt att hon har lösa tänder. Men så har det inte varit så därför trodde jag henne inte när hon sa det. Men det var sant. Lite läskigt är det ju...

Magnus läste godnattsagor för tjejerna idag. Själv förberedde jag lite gott så vi kunde mysa lite i soffan.

Det blev lite prosciutto, kalamata och lite bubbel!




Ser fram emot att fira jul nu. Nu kan det börja! Fast jag hoppas verkligen min syster kommer hem från London! Hon ringde precis och sa att alla flygningar till Europa med BA är inställda. NEJ NEJ! INTE NU! Hon skulle försöka komma med något annat plan. Hoppas verkligen att vi får träffas! Jag håller tummarna! Imorgon kväll ska jag träffa min kära vän Katri. Det ska bli hur mysigt som helst.

Hoppas ni alla mår bra! Det gör jag....bara -20grader nu... Ska gå och sätta mig vid brasan nu. KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar