onsdag 30 december 2009

ARG!

Nej nu är jag arg! Min dator fungerar inte, den vägrar att starta. Fick lov att smyga in i tjejernas rum och skriva lite...

Idag har det väl inte hänt så mycket. Varit på stan och shoppat lite. Tjejerna skulle ju till BR som vanligt. De köpte en var sin docka. Ella en Fifidocka och Alice Humlan. Jag har lovat de det för länge sedan. De skulle få det när de slutade med blöja och inte kissade på sig på nätterna.

Vi var och handlade mat också och det var desto roligare. Ola var där, Idol Ola eller kanske ännu bättre körslaget Ola. Han signerade skivor och skrev autografer. Ella vägrade gå fram, hon ville inte ens vara i närheten. Men Alice fixade autografer och tog kort. Det var ju ingen hysteri där direkt...





Nu ikväll har vi firat "nyår". Vi drack bubbel(alkoholfritt) + lite tilltugg. Sedan blev det fläskfilé och potatisgratäng. De stora barnen ska ju alla iväg på sitt imorgon så vi ses ju inte då. Alice och Ella hänger med oss till grannarna.

Nej nu ska jag ta och kolla upp min dator och värma mig under täcket.
Det är -25 grader ute. Kanske lite skönhetssömn inför morgondagen!

God natt! KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar