torsdag 17 december 2009

Fixardag!

Imorse blev jag väckt av Ella som hade kissat på sig. Inte igen! Men Magnus skulle upp så han duschade av henne. Lämnade inte tjejerna förrän kl 10.00 så jag hann fixa lite hemma. Och det behövs, har inte orkat göra något den här veckan.
När vi skulle åka var hela bilen översnöad. Det var typ -10grader. Jag kan nästan inte förstå hur jag kunde längta efter snö. Vad tänkte jag på?! Hade i ju för sig inte tänkt att det skulle komma så här mycket på en gång.

Så här såg det ut hos oss imorse!





Har köpt lite julklappar också. Tycker man bestämmer varje år att i år ska vi inte köpa så många...hmmmmm... Nu återstår det bara att slå in alla.

Eftersom vi inte haft något badrum på ett bra tag så har jag förvarat alla badrumssaker i 4 plastkassar. De har jag äntligen packat upp idag. Har även packat upp 3 sopsäckar med handdukar. Känns skönt att det blir lite ordning igen.
Mitt i all städning kom Hans-Erik (grannen) över med lite glögg. Det var ju trevligt och gott!

Hoppas ni alla har en trevlig kväll! KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar