fredag 25 december 2009

Juldagen!

Idag hade vi sovmorgon! Frukost typ 10.30, härligt! Jag åt lite rester från igår, det är ju så gott med lax, skinka, leverpastej...mums. Inga måsten idag, så skönt att bara få vara hemma och ta det lugnt. Jag har bytt sängkläder till tjejerna, de fick ju Kitty av farmor. Vi har även lyssnat på Idol-skivan. Tjejerna har stenkoll på alla Idolerna och sjunger självklart med.


Mallig tjej i sina nya örhängen och halsband!



Idag firar Lina, Matilda och Gustav jul med sin mamma idag så de är där nu.
Jag, Magnus, Alice och Ella gick på en promenad. Det var ju inte så kallt idag, kring 0 grader så det var riktigt skönt. Vi tog ett varv runt kvarteret och drog dem i varsin pulka. Vi åkte även i slänten utamför vårat hus. Vilken lycka att få leka i snön...




Vårat hus och friggebod från backen.



Nu håller Magnus på att byta till dubbdäck på motorcykeln. Imorgon blir det tydligen lite åkning.
Ikväll blir det väl lite mer rester och tomtegröt! Ska försöka komma i säng tidigt och ladda inför mellandagsrean som börjar. Den brukar jag helt strunta i, men Matilda vill åka ner på stan så jag hänger väl på. Alice och Ella vill till BR...

God fortsättning! och trevlig kväll! KRAM!

1 kommentar:

  1. Mysigt hus ni har och oj vad tjejerna blivit stora!!! kram Anna N

    SvaraRadera