fredag 11 december 2009

Stolt storasyster!

Nu ikväll när jag var i Tällberg fick jag ett ryck och ringde min syster Marie. För ett år sedan så var vi där med mamma och pappa. Pappa bjöd på en riktig lyxhelg när mamma fyllde 60år. Vi hade en riktig myshelg med god mat och SPA. Det var jättemysigt att vara tillbaka men jag saknade verkligen min familj. Ni bor ju en bit bort. När jag ringde henne berättade hon att hon fått en ny tjänst. Hon jobbar på COS i London. Nu har hon fått ansvaret över hela herrsidan, barn, herr accessoarer och skor! Jag är så stolt över dig!! Jaha då blir kvar i London 2 år till då, men jag kommer och hälsar på!

1 kommentar:

  1. Mamma o jag åt Thai mat ikväll Rest Orkidé julklapp från Nordea 2008.Alice ringde idag och ville ha en grön lastbil av tomten.Jag har skickat önskelistan till tomten.
    Många kramar till er alla.
    pappa

    SvaraRadera