lördag 26 december 2009

Annandag jul!

Idag började mellandagsrean! Jag brukar aldrig gå på den men tänkte att jag skulle testa i år. Lina skulle jobba idag och hon började kl 10 så det passade ju rätt bra när jag ändå skulle skjutsa in henne. Jag och Matilda gick runt på stan i snöyran. Vi hade egentligen bara ett mål, Ginatricot. När vi kom dit vat det kö utanför...haha kändes jättefånigt. Men jag kom i alla fall hem med 2 nya tröjor (svarta såklart). Sedan åkte vi hem och åt lunch. Magnus skulle ut i enduroskogen idag och åka lite. Han drog när vi kom hem. Men så ville ju Alice och Ella åka till BR så då gjorde vi det. Gustav skulle köpa en ny bas men det var stängt. Matilda fortsatte sin shopping med några kompisar.
Alice och Ella kom hem med en till Bratz häst, ridkläder till dockan, en labrador (kramdjur) och en pyjamas. Man kan ju nästan tro att det är julafton idag. Men de köpte för egna pengar.



Själv köpte jag mig ett par partyklackar till nyår!! Ja de var ju så löjligt billiga, 99kr på HM ordinarie pris. Men de passar bra till min nyårsklänning.



Ikväll ska vi hem till Fam Eriksson middag. Det skulle inte bli julmat, fast det hade inte gjort något för jag har faktiskt inte tröttnat än. Men det blir säkert något smarrigt, det blir det alltid när Annika lagar.

Det blåser här och har snöat. Fast inte så mycket som jag trodde, det kommer väl som en glad överraskning inatt.

Hoppas ni alla har en trevlig kväll! KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar