onsdag 16 december 2009

Idag har...

... Alice varit på utflykt med dagis. De har varit på Hamsarvet (Naturskola i Falun). De har massa djur så hon hade bla matat får och åkt släde bakom en häst. Verkar har varit jättemysigt, man skulle ha varit med. Men hon var väldigt trött när jag hämtade henne efter dagis. Tänkte att det det blir en jobbig eftermiddag. Men den blev bra. Skrev ihop en shoppinglista med julmat. Alice och Ella ville följa med och storhandla, men de ångrade sig i sista sekund när Magnus sa att de kunde åka pulka istället. Rätt skönt att handla själv, fast inte lika kul. Jag är ju van att alltid har de med mig. Köpte även 2 böcker, en om Emma och en om Totte. Alice hann ju se dessa och bröt ihop när jag sa att de var till någon annan så jag var tvungen att ge dem nu. Får hitta på något annat till julklapp. Det var i alla fall väldigt skönt att handla idag, inte alls så mycket folk. Det blir värre till helgen tror jag...
Trodde inte att det var sant var det snöade när jag skulle åka och handla. Fy vad det snöade och det var ju en trafikolycka när jag åkte hem. Alice, Ella och Magnus var ute och lekte i snön i ca 1,5timme. Tror alla 3 tyckte det var superkul!
Lina, Matilda och Gustav är på väg till Gran Canaria med sin mamma , hoppas de får en superhärlig vecka!

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar