onsdag 23 december 2009

Dan före dan..


Idag har vi pysslat lite hemma. Fixat julmat och godis, slagit in julklappar. Alice, Ella och Marie har målat julteckningar.

Nu ikväll så har vi haft julafton hemma hos mamma och pappa.



Ella vill inte vara med på bild...





Vi började kvällen med lite bubbel.



Vi åt traditionellt julbord med sill, lax, skinka, prinskorvar mm. Riktigt gott var det. Vi hade även lite olika snapsar. Alice var så rolig och sa åt Marie att hon skulle skynda sig och dricka upp så inte snapsen blev varm.



Efter maten hade vi paketöppning. Det blev många tårar av lycka. Kul att man kan träffa så rätt ibland med julklappar!

Alice fick bla en häst, Ella ett Kitty muffinsspel som hon ville ha.





Magnus fick nya snygga kläder från COS!



Mormor hade önskat sig en Beatles skiva men fick hela boxen! Hon var så lycklig, vilken toppenman hon har!



Pappa fick bla en snygg kostym från COS. Alice och Ella hade även ritat teckningar och gjort pärlplattor till mormor och morfar.

Jag fick bla en ny stekpanna och ett smyckeskrin. Det behöver jag verkligen, har ingen koll på mina smycken och så fick jag pengar. Hade inte förväntat mig så här mycket julklappar. Tack så mycket!





Marie fick salladsbestick från Gense och en såskanna från Villeroy och Boch. Jag hade bla köpt den här fina.



Nu återstår det bara att skrapa lite lotter och fortsätta njuta av den här kvällen! Hoppas ni alla har det lika bra som jag! KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar