söndag 24 januari 2010

Alice har feber!

Alice hade lite feber igår kväll. Men hon kändes inte så varm när hon gick och la sig. Men hon kom ju som vanligt och la sig i vår säng i natt och då var hon riktigt varm. Hon var riktigt hängig hela förmiddagen. Då är det mysigt att kolla på TV i mammas och pappas säng.



Och vi som skulle ha en shoppingdag i Borlänge. Magnus skulle ju iväg på förmiddagen och fixa lite på jobbet, bla hänga upp de nya tavlorna. Så jag var hemme med tjejerna. Men jag och Ella tog en liten shoppingtur på eftermiddagen. Jag som var så shoppingsugen. Men jag får väl ta det en annan dag. Jag hittade tallrikar som jag tyckte var snygga. Ella handlade lite på Barnens hus. Hon köpte dockkläder och lite mera köksgrejer,(det blev mest mat, typ pizzabitar, frukt och grönt mm).

Passar både till vardag och fest!



Alice och pappsen bakade sockerkaka när vi var borta. Jag och Ella hade köpt jordgubbar och så hade vi lite vaniljglass i frysen. Det blev ju en riktigt smarrig efterrätt. Vi lyxade även med lite grädde och chokladsås. En fin avslutning på helgen.

Den här enkla och snygga ljusstaken hittade jag på IKEA. Tro den kostade 29kr.





Hittade även en skål, perfekt att ha frukt eller kanske chips i. Endast 25kr. Inte klokt vad man kan fynda.



Lite snygga svarta ljus.



Nu ska jag fortsätta med min franska manikyr, kolla GSI så småningom. Sedan Beauty sleep. Vi får väl se om Alice är frisk imorgon... hoppas!

Hoppas ni haft en trevlig helg! KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar