torsdag 14 januari 2010

Baka bullar!

Gissa om jag blev avis igår! Katri och Marie käkade middag tillsammans. Önskar jag kunde varit med. Saknar er båda!

Haft en skön dag på jobbet, kunde till och med gå hem lite tidigare. Fick för mig att vi skulle baka bullar. Lina, Alice och Ella satte igång med det direkt när vi kom hem. Jag fixade middag.

Mycket smör i dem här! MUMS!!


Efter maten tog jag och Magnus en promenad. När hände det senast?! Skönt ute nu ikväll, bara typ -14. Men det var riktigt härligt att få komma ut lite. Måste börja röra på mig lite i alla fall...

Jag har varit riktigt lat den här veckan så imorgon när jag är ledig får det bli storstädning och tvätta. Och kanske lite kul shopping som belöning?!

Hoppas ni får en trevlig helg! KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar