onsdag 13 januari 2010

Idag har jag...

...fortsatt med min lilla bokföring. Det går framåt... Har även haft besök av banken och fått en liten snabbkurs i hur man lägger in alla betalningar via bokföringen. Det här kommer bli super! Ska nog löneförhandla med min chef....haha.

Tråkigt att det fortfarande är så kallt ute, fast nu är det ju "bara" -18 typ. Men tjejerna skulle absolut vara ute när de kom hem från dagis. Idag var jag sen från jobbet och ingen bensin + var tvungen att handla mat. Ingen bra dag med andra ord. Så det var rätt skönt att de var ute när jag lagade mat.

De verkar stortrivas på dagis i alla fall. De trivs så bra att de tom leker det när de kommer hem. Så här såg det ut i tv-soffan när jag gick in dit. De har haft fiskedamm med dockorna och nu är det alltså film som gäller.



Den här fina lilla väskan kom Ella hem med från dagis igår. Hon har vävt alldeles själv och sytt ihop.



Pratade med min kära vän Katri idag. Hon har varit i Dublin och fixat lägenhet. Härligt, fast jag kommer sakna dig! Hon var tydligen fast i London och ville ha telefonnumret till min syster Marie. Jag skulle också vilja vara där nu så vi kunde ses alla tre..... Hoppas du fick tag på henne!

Dax och snygga till naglarna tror jag. Sedan natta barn och läsa min spännande bok.
Trevlig kväll! KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar