torsdag 28 januari 2010

Mera snö...

Jaha idag skulle Magnus vabba. När jag ringde dagis imorse så hade Elenor läst bloggen och visste redan att tjejerna skulle vara hemma idag. Kul att du vill läsa, jag följer din med!

Fasiken vad mycket snö det var ute, som tur var så var plogbilarna på G. Det här är inte bra för Trafikskolan, nu flyr väl alla...
Magnus var hemma som sagt var. Men han skulle till Mora på ett möte kl 17 så då lämnade han av tjejerna på Trafikskolan. De satt helt tyst och kollade på en film. Det brukar ju aldrig hända. Men Alice är bra hängig och har inte alls någon aptit.

De spelade Finns i sjön.



Imorgon ska Magnus vara hemma igen. Jag åker ner och tar hand om kontoret. Jag är ju ledig på fredagar i vanliga fall. Men det känns kul att Magnus är hemma för varför ska alltid jag vara det?! Det passade i alla fall bra den här gången.

Jag passade på att ta lite bilder på jobbet när jag ändå hade kameran med mig.



En av de nya tavlorna! Tyckte motivet passade så bra där!



Här sitter våra elever och pluggar!





Teorisalen, här sitter Ella och kollar på film.



Receptionen, där bakom brukar jag hänga.



Och här är jag...haha. Var bara tvungen!!



Nä nu räcker det! KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar