torsdag 21 januari 2010

Ella har feber!

Ella kom till oss i natt. Jag sov som en stock och märkte inget. Men vaknade av att hon var kokhet. Jaha, feber. Det har hon inte haft på evigheter. Hon vaccinerades ju igår och det är troligen därför. Hon hade fortfarande feber på morgonen. Som tur var så hade Lina sovmorgon idag. Hon började 12.15 så Ella kunde vara hemma med henne. Jag lämnade Alice på dagis och åkte till jobbet. Sedan åkte jag och hämtade Lina och Ella. Ella fick vara med mig på jobbet. För en gång skull så var hon tyst och lugn, kanske för att hon hade feber. Jag hade stökat undan det mesta på förmiddagen och hade det rätt lugnt resten av dagen. Fast man vill ju ändå vara där ifall det ringer eller någon kommer in på Trafikskolan. Ella målade, vi spelade spel och så kollade hon Bolibompa på datorn.



Väldigt koncentrerad...



Idag är det torsdag och då åker Lina, Matilda och Gustav till sin mamma. Så nu börjar den lite lugnare veckan med lilla familjen. Hoppas tjejerna inte blir sämre... roligare kan man ju ha en helg.

Ella har sprungit runt här hela kvällen och frågat hur allt stavas. Hon kom till mig och sa: "hur skriver man faster Mia?". Hon ville skicka ett brev till dig Mia till din födelsedag. Men det är ju inte än sa jag.... om du läser det här Mia så vet du att något fint väntar dig... Sedan var det mormors tur att få ett brev.

Nu börjar min helg! Jippi!!
KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar