fredag 15 januari 2010

Fredag igen!

Jaha, vaknade med huvudvärk. Är inte det typiskt när man är ledig?! Men jag har i alla fall storstädat och tvättat. Fast det tog sin lilla tid. Kolla lite på TV, städade lite och lite TV och så vidare.... När jag väl var klar så bara orkade jag inte laga lunch. Kände inte för korv idag igen. Tjejerna ville ner på stan. Alice skulle köpa ett spel (Vem där?). Så vi åkte först till McD och åt var sin burgare. Sedan ner på stan, men spelet var tyvärr slut. Hon ville självklart köpa ett annat men jag sa NEJ!

Till middag blev det lövbiff med potatis och egen gjord vitlökssmör. Superenkelt att göra och hur gott som helst. Det är Magnus som står för matlagningen på helgerna. Jag handlar och han lagar.

Nu kollar vi Let´s Dance. I början av programmet sitter de alltid still och tittar. Men de blir alltid rastlösa och ska dansa med...




Det är inte många TV program man kan se utan störning. Vi har hyrt film som vi tänkt se ikväll, vi får se hur det går. Skönt att det är helg igen! Och det var bara -8 idag, skönt och slippa frysa ihjäl när man går ut.

Trevlig helg! KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar