fredag 29 januari 2010

Grattis kära mor!

Idag jobbade jag ett par timmar. Sedan ut på stan och köpa presenter. Tjejerna ska på 6-års kalas imorgon. Hoppas de mår bättre då.

Jag har fått ont i halsen. Det tycker jag inte om. Så jag har legat i soffan och kollat på TV hela kvällen. Fast det är ju rätt skönt! Jag har baddat den med lite Cognac.

Min lilla mamma jobbade sin sista dag idag. Hon bestämde för ett tag sedan att hon skulle gå i "pension" när hon fyllde 61år. Och det har hon gjort nu. Mycket klokt beslut mamma. Tycker det ska bli jättehärligt att du och pappa kan börja leva livet nu. Och det bästa av allt är att vi kan ses oftare, inte bara på helger. Nu kan ni ju komma hit och vara med oss och se hur vi har det på vardagarna också. Om du nu har tid förstås. Du har ju så mycket på gång nu.

Min kära vän Katri jobbade sin sista dag igår. Hon flyttar ju till Dublin i helgen. Lycka till med allt nu vännen! Självklart kommer jag och hälsar på och jag hoppas du kommer till mig i sommar så ska vi ut och åka båt och dricka bubbel!

Nej, nu ska jag kolla på slutet av Let´s Dance.

Trevlig helg! KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar