söndag 10 januari 2010

Nu är...

...julledigheten verkligen slut. Jag har ju i ju för sig jobbat lite. Men nu börjar det på riktigt. Imorgon blir det dagis för tjejerna. Hoppas de inte släpar hem en massa "baskilusker" nu. De har faktiskt klarat sig från allt elände den här höst/vintern.

Idag har jag haft en slappardag. Har till och med varit ensam hemma. Och för en gång skull så la jag mig på soffan och kollade på film. När hände det sist?!

Lina fick för sig att vi skulle göra fattiga riddare. Gissa om det var populärt... Alice och Ella kunde knappt äta för att de skulle säga Mmmmmmm hela tiden. Det tyckte de var jättegott. Men så det var ju en hel del kanel och socker på.

Nu har jag duschat tjejerna och ska snart försöka få dem i säng. Tur att vi har sovmorgon imorgon. Ska lämna dem vid 10.

Imorgon börjar allvaret igen och så börjar Alice simskola igen!

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar