lördag 2 januari 2010

ojojoj...

ojojoj vad mycket folk det var på stan idag. Inte lätt och hitta en parkering. Och så folk överallt. Vi bor ju inte i en storstad... (vet inte om jag fixar det längre...haha...). Vi var på jakt efter en födelsedagspresent till min mamma som fyller år snart. Så jag var ju liksom tvungen att shoppa.

Sedan åkte vi till ICA för att handla mat. Vi var ju inte direkt ensamma kan jag säga. Och så 2 dryga ungar med som vill ha allt och lite till. Vi hade tänkt vara ute och leka efter shoppingen, men det blev bara kallare och kallare. Och nu är det -20 grader ute. Det som var en sån härlig förmiddag. Fåglarna var här och åt för fullt.



Magnus tyckte vi kunde äta musslor idag så det köpte jag. Men jag köpte visst lite mycket. Tror jag var väldigt hungrig när jag handlade. Men det blev så gott!



Sedan blev det lax med potatis och sås. Jag hade även köpt halloumi som jag stekte och åt med en god sallad. Vi blev väldigt mätta kan jag säga. Det hade räckt med musslorna.

Pratade med min syster idag. Saknar henne verkligen. Det är ju lite trist att vi bor så långt ifrån varandra. Men hon verkar ha det så bra och är lycklig så då är jag det med! Hoppas vi ses snart!

Nu blir det snart lite myspys i soffan med tjejerna. Vi ska kolla på Robinson.





Trevlig kväll! KRAM!

2 kommentarer:

  1. Åhhh vilket myspys med tjejerna..söt bild =)
    God fortsättning och hoppas att ni har haft en bra jul/nyårshelg.
    Stor Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket!
    Hoppas allt är bra med er!
    STOR KRAM! Monica

    SvaraRadera