lördag 9 januari 2010

Trött på kylan!

Skitkallt idag med! Så himlans trist! Jag borde lagt mig i soffan och kollat på en film eller nåt, men jag var alldeles för rastlös för det. Åkte till affären och handla lite mat. Stackars bil... vad den lät konstigt. Det måste ha varit kylan.

När jag kom hem bakade jag jordnötskakor och chokladmuffins. Tjejerna och Marcus kollade på film och då ska man väl äta popcorn eller?!





Chokladmuffins med lila glasyr blev det idag!



Min bärbara dator fungerar nu, men är kvar hos pappa och mamma. Saknar min lilla dator. Men vi har ju flera så jag borde inte klaga. "Familjens" dator står i groventrén och där är det inte varmt kan jag säga. Tack snälla pappa för allt jobb du lagt ner med datorn!

Till middag lagade jag helgrillad kyckling i ugn. Typ första gången jag gjorde det. Mycket enkelt och mycket gott så det ska jag göra fler gånger. Sedan blev det Robinson och lite bubbel med min kära man. Nu håller han på och läser saga för tjejerna. När de somnat ska vi kolla på "Flickan som lekte med elden". Vi kollade på "Män som hatar kvinnor" igår. Ja jag vet att vi är lite sena... men gud så bra den var.

Nu blir mys med lite ljus och brasa och film!



Ha en fortsatt trevlig helg! KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar