tisdag 19 januari 2010

Varde ljus...

Uppe strax före 07.00 för att duscha. Elektrikern skulle ju komma 07.30-08.00. Och idag hittade han hit. 07.15 knackade det på dörren. Äntligen! Fast jag tyckte lite synd om honom när jag skällt lite. Han hade inte med sig det han skulle fast vi sagt till flera gånger. Men han har väl en dålig chef som inte informerar... Han kommer imorgon bitti igen och sedan ska det vara klart. Nu är det bara lister som ska köpas och lite handdukshängare, snygga handdukar mm. Känns väldigt lyxigt med golvvärme, vi har ju haft iskallt på golvet där inne.

Efter jobbet var det raka vägen till dagis och hämta tjejerna. Sedan iväg på dans. De ville fortsätta och jag tycker det är kul med dans. De är ju så söta alla små tjejerna när de dansar runt i sina ballerinakjolar. Fast inte Alice då. Hon kör med leggins och linne/tröja. Hon har aldrig varit så där prinsesspluttignuttig av sig.
Ella hade sina nya dansbyxor som hon fick av moster Marie i julklapp, åh vad mallig hon var.

Sedan raka spåret hem och fixa mat. Det blev ris med kyckling. Nu har jag fixat med tvätten och tror jag ska kolla på en film. Inte ofta jag gör det men det är ju inget och se på TV ikväll.

Ha det så bra! KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar