lördag 30 januari 2010

Ont i halsen...

Imorse hade Magnus väckning kl 07.00. Han skulle vara föråkare på en tävling. Jag var inte ett dugg avis. -20 grader ute, fast jag hade ju så himlans ont i halsen. Jag somnade om och sov till kl 09.00 och då hade inte ens tjejerna vaknat.

De skulle på kalas idag. Deras kompis Marcus har fyllt 6 år. Ella ville inte ens gå på ridningen idag för att hon skulle på kalas. Men eftersom jag inte kände mig riktigt bra och jag visste att vi skulle rida ute idag så bestämde vi att vi skulle hoppa över det den här veckan.

Jag lämnade tjejerna på kalaset och åkte och handlade mat till kvällen. Vi lagade en köttgryta. Passar bra en sån här kall och vintrig dag. Till efterrätt blev det glass med hallonmousse och chokladsås.

När jag hämtade tjejerna så ville Marcus följa med hem. Han klädde på sig innan gästerna hade gått hem.

De är ju för söta!





Han stannade på middag och efter det så kollade de på TV i vår säng! Hmmmm.....



Nu på kvällen så har vi kollat Robinson Final. Ja, jag tyckte faktiskt att Hans kunde få vinna.

Nu ska vi natta barnen. Ella har fått feber tyvärr och typ krupphosta. Hoppas det blir bättre tills imorgon!

God natt! KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar