måndag 11 januari 2010

Alice har tappat sin första tand!

Jaha då har nästa dator gått sönder. Den vägrar starta. Hoppas inte att det är hårddisken den här gången också... Jag blir så trött!! Så nu sitter jag och skirver på Alice och Ellas dator. Det gick inte så bra att lägga in bilder på den. Tänk att den här gamla datorn är det bästa vi har...haha

Men det har ju hänt något roligt också. Igår kväll när Alice borstade tänderna så sa hon att hennes tand var riktigt lös nu. Hon vickade och vickade, till slut frågade Lina om hon skulle dra ut den. Och det ville hon och vips var den ute...
Men hon ville inte att tandfen skulle komma, hon var inte intresserad av några pengar. Lilla hjärtat, lite läskigt tycker hon att det är. Jag får lägga in en bild senare.

Alice simskola har börjat idag. Idag fick de lära sig hur man gör bentag. Det gick bra för henne. Två tjejer från hennes dans simmar i samma grupp. Kul men lite lusigt eftersom det finns så många simgrupper.

Nu börjar verksamheten komma igång igen efter julledigheten. Och det är ju bra och kul! Trodde folk skulle hålla sig borta eftersom det är så kallt och mycket snö. Imorgon ska vi få vårat nya bokföringsprogram presenterat för oss. Nu börjar allvaret. Jag ska börja med bokföringen. Vi får se om jag kommer ihåg något från gymnasiet.

Ska se om det går att få liv i datorn. Ha en trevlig kväll! KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar