tisdag 12 januari 2010

Bokföring!

Japp! jag ska börja med bokföringen på firman. Idag har vi fått det presenterat för oss hur det funkar. Jag har ju aldrig jobbat med det tidigare. Men det känns som att kunskapen finns någonstans därinne... vi får väl se. Om inte så får jag väl lov att lära mig. Magnus pappa Erik har ju tagit hand om det i 15 år nu och nu är det min tur att ta över. Tur att han finns så han kan hjälpa mig när jag kör fast. Jag har faktiskt huvudvärk, jag har väl tänkt så det knakar idag. Det ska i alla fall bli spännande och jobbet blir ju mer stimulerande.

Datorn är fortfarande kaputt. Den startar inte, får väl ta med den till pappa nästa gång vi ska dit. Hoppas det är ok pappa?!

Nu ska jag läsa sagor för mina prinsessor som ska sova snart. Sedan ska jag nog krypa ner själv. Är helt slut!

God natt! KRAM!

2 kommentarer: